Linseabonnement

Med linseabonnement går du aldri tom for linser. Du får kontaktlinsene tilsendt hver måned – så enkelt som bare det!

Etter å ha vært på linsekontroll hos Øyeoptikk, kan du bestille linseabonnement. Da sendes linsene hjem til deg hver måned, og betaling skjer enkelt med avtalegiro i nettbanken. Du bestiller av optikeren når du er i en av våre butikker.

Dette er inkludert i linseabonnementet:

  • Nye kontaktlinser hjem i postkassen din hver måned
  • Ubegrenset antall linsekontroller hos din lokale c)optiker
  • Akutthjelp hos over 170 c)optikere over hele landet
  • Du kan ta pause i abonnementet i opp til to måneder
  • Ingen oppsigelsestid
  • Månedlig betaling med avtalegiro
  • Linsetype eller styrke kan endres ved behov (Din optiker hjelper deg med dette)
  • Tilgang til kundeservice på telefon (800 12 581) alle hverdager mellom kl. 09.00 – 17.00

 

Hva koster et linseabonnement?

Prisen på et linseabonnement vil variere ut fra hvilke linser du bruker. En av fordelene med et abonnement er at du fordeler kostnadene utover hele året. I stedet for å betale et større beløp hver tredje eller sjette måned, betaler du et lavere månedlig beløp.

 

Hva gjør jeg hvis jeg trenger ekstra linser?

Du kan bestille ekstra kontaktlinser på to måter:

  1. Ring kundeservice og bestill over telefon. Du betaler da med Visa/Mastercard.
  2. Gjør en ekstra innbetaling over bank. Du betaler da inn samme beløp som det du blir trukket for hver måned. Beløpet betales inn til konto 1503.12.88972. Du må oppgi ditt KID-nummer for LinseBoksen når du betaler. KID-nummeret finner du på kontrakten din. Vi sender deretter linsene hjem til deg. Leveringstid er ca. 7 – 10 arbeidsdager.

 

Med jevne mellomrom bør en undersøke synet. En undersøkelse blir utført av offentlig godkjent optiker. Undersøkelse tar omtrent 40 minutter.

keyboard_arrow_up